Tat Nasi Ayam Alor Setar Kedah

Tat Nasi Ayam, Alor Setar Kedah

3 Delicious Tat Nasi Ayam Alor Setar | Tempat Makan di Kedah

Tat Nasi Ayam Reviews

tat nasi ayam
Delicious Tat Nasi Ayam Alor Setar Tempat Makan di Kedah. Find other branches in Jitra, Bangi, Kamunting and Mergong. Also at Sungai Petani, Wangsa Maju Shah Alam. With so many branches in Peninsular Malaysia especially in Selangor area, this is the best chicken rice you must try.
tat nasi ayam
Nurul Azlina Nashiruddin
Food Lover, National Health Univ.

Tat Nasi Ayam - Harga Bajet, Sedap!

tat nasi ayam

Kepada peminat-peminat nasi ayam, mai sini aku nak habaq.. kat seksyen 23 shah alam ada satu kedai nasi ayam yang sedap. Nama kedai ni TAT NASI AYAM. Rugi ang tak cuba. Ni sejarah TAT NASI AYAM Shah alam : TAT NASI AYAM Shah alam ni adalah francais ke-11. Banyak dah tu. Francais shah alam ni di buka secara rasmi pada 24 jun 2011. Pengusaha asal adalah orang melayu yang berasal dari kedah yang telah mengusahakan perniagaan ni sejak 8 tahun yang lalu. Restoran TAT NASI AYAM ni merupakan restoran bajet sebab harga yang tak mahal sangat, standard la kata orang. Bawak kawan-kawan,keluarga,kekasih dan semua mai makan nasi ayam kat sini ye.

tat nasi ayam
kriukdankrouk.blogspot.com
2012/07/tat-nasi-ayam.html

Kepada peminat-peminat nasi ayam, mai sini aku nak habaq.. kat seksyen 23 shah alam ada satu kedai nasi ayam yang sedap. Nama kedai ni TAT NASI AYAM. Rugi ang tak cuba.

Ni sejarah TAT NASI AYAM Shah alam :

TAT NASI AYAM Shah alam ni adalah francais ke-11. Banyak dah tu. Francais shah alam ni di buka secara rasmi pada 24 jun 2011. Pengusaha asal adalah orang melayu yang bersal dari kedah yang telah mengusahakan perniagaan ni sejak 8 tahun yang lalu.

Restoran TAT NASI AYAM ni merupakan restoran bajet sebab harga yang tak mahal sangat, standard la kata orang.

Ni alamat aku nak bagi. Jangan lupa cari kedai ni ye.. Bawak kawan-kawan,keluarga,kekasih dan semua mai makan nasi ayam kat sini ye. Jangan malu nak cuba,rugi tau……

Alamat kedai :Jalan Pelabur B 23/B,
(Seksyen 23),
40380,Shah Alam, Selangor.

Disini bukan sekadar menjual nasi ayam saja, tengok kat atas tu.. PASEMBOR&SAYUR PANAS pun ada dijual kat sini.Tak lupa kepada peminat-peminat satay Setia dan Rawang Burger Bakar, korang juga boleh mendapatkan makanan kegemaran korang disini. Otak-otak dan sata pon ada dijual disini tau.

Bila korang datang, memang banyak pilihan makanan untuk korang. Pilih je nak makan apa, kat sini ada. Senang kan kalau macam ni?

Ini adalah antara menu-menu khusus yang ada : Nasi Ayam RM4.50, Char Kuey Teow RM4.50, Mee/Bihun/Kuey Teow Sup RM4.00 dan Laksa Utara RM4.50. Sate Ayam/Daging/Perut/Kambing RM0.60-RM1.00, Otak2 RM0.70/pcs, Western Chic. Chop RM5.50 dan Lamb Chop RM8.50.

Masa ni satay daging dah habis, jadi kami order satay ayam dengan nasi impit. Satay ayam kat sini memang sedap.Ayamnya memang terasa ayam. Sedaplah! Rasa pun cukup rasa. Gerai satay ni dibuka waktu petang sampai malam. Jangan cari waktu tengahari, takde tau. Mesti cuba.

Satay daging berharga Rm0.70 kalau tak silap. Kepada peminat nasi ayam, silalah mencuba hidangan nasi ayam disini. Tak rugi korang semua cuba. Aku ada bawak family aku terutama mak yang cerewet tentang makanan datang sini dan mak aku tak komen tak sedap. ( Diwariskan kepada aku pulak).Maknanya sedapla makanan kat sini. Habis pula mak aku makan. Hehe.

Tripadvisor and Other Customers reviews

What people say About Tat Nasi Ayam Alor Setar?

Rating :
5/5
Tat Nasi Ayam Alor Setar | Tempat Makan di Kedah

"Reviewed 7 September 2019"

"A quick fix for hunger"


As the name suggest, this shop main dish is Nasi Ayam. You can also order Sate or burgers too but the main star is the Nasi Ayam. It is fast and only have 1 type. The sauce is a good compliment to the chicken.

This place is good for hangouts or to feel the atmosphere. It can be crowded during weekends or long holidays so be patient.
Ahmad Shukri Hamat
Food Lover
Rating :
4/5
Tat Nasi Ayam Alor Setar | Tempat Makan di Kedah

" Reviewed 24 July 2019 via mobile"

"Nasi Ayam Berempah"


What i like with Tat Nasi Ayam is they rent a shop lot just because to provide surau for customers. Thank u Tat!

Thumbs up to the restaurant.
Surizalman Yaakob
Landscape Architect
Rating :
5/5
Tat Nasi Ayam Alor Setar | Tempat Makan di Kedah

"Reviewed 15 March 2017"

"Malay Style Chicken Rice"


Have been Tat's loyal customer since early days of husband and wife stall by the road side accross their current premise. During recent visits, I noticed the quality and taste have dropped.

Used to like their soy sauce and chilli sauce which were served separately then. Service staff especially at take out counter could be more friendly and attentive to customers requests even though they're very busy.
Ahmad Nazir Shuhaimi
Customer, IT Executive
Rating :
4/5
Tat Nasi Ayam Alor Setar | Tempat Makan di Kedah

" The Best Chicken Rice in Kedah"

Always commuting to work from Kuala Lumpur to Alor Setar has always made me come to this shop to eat nasi ayam.

What make so special about this chicken rice shop is the chicken is not decay and always make me feel like a homemade chicken rice. This chicken rice is for everyone, me and my family. Good job Tat!
Sallehuddin Mohamad Nor
Customer, Project Developer

Restoran Tat Nasi Ayam Menu

Restoran 5 Utara Menu as below:-

Tat Nasi Ayam Signature Dishes

Nasi Ayam from MYR 6.50

Bihun sup MYR 6.50

Mee Sup MYR 6.50

Kuey Teow Sup MYR6.50

Mee Udang MYR 9.00

Mee Tulang MYR 9.00

Laksa MYR 6.50

Tat Nasi Ayam Beverages

Teh from MYR 1.70

Teh O from MYR 1.50

Teh O Limau from MYR 1.80

Kopi from MYR 1.70

Kopi O from MYR 1.50

Susu from MYR 1.70

Milo from MYR 2.30

Milo O from MYR 2.30

Necsafe from MYR 2.30

Necsafe O from MYR 2.10

Neslo from MYR 2.50

Milo Tabur Iced MYR 3.30

Limau Iced MYR 1.80

Sirap Iced MYR 1.80

Sirap Limau Iced MYR 2.00

Sirap Bandung Iced MYR 2.30

The Food Menus at Tat Nasi Ayam Alor Setar
foodpanda
foodpanda.my
restaurant/p1it/tat-nasi-ayam-alor-setar-#
Contact
Tel: +60 4-741 447

Tat Nasi Ayam, NO 22 Ground Floor, Kompleks Perniagaan Utama, Jalan Sultanah Sambungan, 05350 Alor Setar Kedah. Malaysia

Personal Loan bank and cooperative

Apply latest promotion for personal loan. Financing with local banks and cooperatives with competitive rates. Act now and we will keep in touch with you as soon as possible. Moratorium loan during Covid-19 Pandemic Outbreak. I-Lestari and Bantuan Prihatin Malaysia.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: