Kuih Keria Antarabangsa Haji Jalil

Kuih Keria Antarabangsa Haji Jalil

Kalau tak sabar tak perlu singgah sini. Dah macam semut menghurung gula.Disebabkan kuih keria je. Macam tak percaya kan.

Kedai yang menjual kuih keria viral di media sosial. Barisan panjang sentiasa ada disebabkan pelanggan sanggup beratur tengah. Memang terbaik.

Lawak! Akak akak kena pakai sunblock & pelembap sebab tunggu bawah matahari.Walaupun di tengah panas, untuk merasa kesedapan kuih yang di war warkan. Apak@Harry Khalifah pun ada datang ke sini! (iyolah tu)

Peta kedai kuih keria Melaka

Alamat: 3123C, Jalan Limbongan, Kampung Limbongan, 75250 Melaka

Waktu operasi: 11 pagi hingga 7 petang (Tutup awal jika kuih habis)

Telefon: 012-691 4026

Review Google dari Pengunjung Kuih Keria Antarabangsa Haji Jalil

3.7 / 5.0 bintang daripada 632 ulasan Google.

Apa nak buat kalau kuih keria habis ? Mudah saja, beli kuih keria di kedai seberang jalan. Rasa kerianya hampir sama.Taklah kita pulang tangan kosong.

Kalau teringin sebab tak tak cukup, boleh cuba buat sendiri dengan Resepi kuih keria viral di Melaka.

Dari juadah tradisional manis bersira, banyak lagi kedai yang viral di Melaka.

Terletak tidak jauh dari kedai keria antarabangsa, kita pergi ke Pantai Klebang. Minuman berasaskan kelapa muda yang di campur dengan ais krim vanila.

 

*sumber: ibusyurga.blogspot

Baca Lagi: Klebang Original Coconut Shake >>